Portal Klienta to nowoczesne, intuicyjne narzędzie online, które pomaga menedżerom w codziennej pracy. Sercem portalu jest Centrum Zarządzania Flotą, czyli panel z najważniejszymi informacjami umożliwiający bezproblemowe dbanie o grupy pojazdów. Znajdują się w nim terminy wszystkich umów, informacje o pojazdach firmowych, dane aktualnych użytkowników aut wraz z dostępnymi dla nich limitami kilometrów oraz lista odbytych, jak i zaplanowanych przeglądów czy napraw serwisowych. Do dyspozycji menedżera jest również osobna, rozbudowana sekcja z raportami dotyczącymi użytkowania pojazdów. Znajdzie tam historię szkód, zużycia paliwa, przebiegów oraz ogólnego stanu auta. Z kolei dzięki Centrum Płatności i Rozliczeń prostsze jest zarządzanie kosztami posiadania floty. Ta część Portalu Klienta daje menedżerowi dostęp do faktur i przypomina o terminach nadchodzących płatności. Wszystko to sprawia, że Portal Klienta Carefleet jest kompleksową i profesjonalną usługą, która spełni oczekiwania każdego Fleet Managera.