Renault Master zwiastuje nową erę: jego opływowe kształty zaprojektowane w tunelu aerodynamicznym są znakiem rozpoznawczym samochodu napędzanego wydajnością. W połączeniu z nowym efektywnym układem hamulcowym, jego osiągi charakteryzują się zmniejszeniem zużycia paliwa o 1,5 litra (w wersji 2.0 dCi) i o 27% mniejszym zużyciem energii w 100% elektrycznej wersji E-Tech, osiągając 460 km zasięgu. Kabina zwrócona w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących i 10-calowego ekranu z openR link z wbudowanymi usługami Google.
Aby zapewnić komfortową jazdę, nowa automatyczna 9-biegowa skrzynia dostępna w wersjach 150 KM i 170 KM oferuje najlepszy możliwy moment obrotowy w każdej sytuacji.
Renault Master jest przystosowany do intensywnych dni pracy: do 1625 kg ładowności i 2500 kg zdolności holowania. Praktyczny tylny próg i optymalnie ukształtowana pionowa przegroda uchwytem ułatwiającym wsiadanie upraszczają załadunek. Z boku najszersze drzwi przesuwne w swoim segmencie.
Nowe Renault Master jest dostępne w 40 różnych wersjach nadwozia,
dostosowanych do potrzeb różnych sektorów. Oferta obejmuje między innymi furgony (także z kabiną brygadową), kontenery, skrzynie otwarte i wywrotki dla branży budowlanej oraz podwozia i platformy z kabiną pod zabudowę. Dostępne są także lokalne zabudowy przygotowywane przez certyfikowanych zabudowców Renault Pro+.