W 2016 roku Hyundai wprowadził na rynek model Ioniq, pierwszy na świecie samochód z trzema różnymi zelektryfikowanymi rodzajami napędu do wyboru. Tym samym Hyundai stał się również jednym z liderów mobilności przyszłości. Cztery lata od prezentacji modelu Ioniq Hyundai postanowił stworzyć submarkę Ioniq, na której gamę modelową mają składać się samochody zaprojektowane od podstaw, jako samochody elektryczne.
W aktualnej ofercie marki znajdują się trzy w pełni elektryczne modele: Kona EV, Ioniq 5 oraz zupełna nowość na polskim rynku Ioniq 6 z zasięgami od 305km. do 507km.
Uzupełnieniem tej oferty są trzy modele hybrydowe (Kona, Tucson, Santa Fe), i co wyjątkowe dla tego rodzaju napędu, połączone ze skrzyniami automatycznymi 6-stopniowymi oraz dwa modele z silnikami hybrydowymi typu plug-in najlepiej świadczą o tym, jak ważnym jest dla marki Hyundai popularyzacja elektromobilności na rynku polskim.
Mając świadomość, iż nowe rozwiązania technologiczne najlepiej sprawdzić osobiście zarówno Hyundai Motor Poland, jak i jedna z najbardziej rozbudowanych sieci dealerskich
w Polsce, posiada szeroką gamę samochodów zelektryfikowanych i elektrycznych do jazd testowych dla naszych przyszłych klientów. Dedykowane salony samochodów elektrycznych oraz zelektryfikowane strefy we wszystkich salonach mają również przybliżyć dostępne rozwiązania i możliwości wynikające z użytkowania samochodów z takimi rozwiązaniami.
W swojej ofercie marka Hyundai posiada domowe stacje ładowania z pełną obsługą
w zakresie montażu i obsługi mające na celu ułatwienie naszym klientom korzystanie
z samochodów typu Plug-In oraz EV.
Szeroka gama modeli z silnikami zelektryfikowanymi, elektrycznymi, jak również model
z napędem alternatywnym (wodorowym) w połączeniu z atrakcyjną gamą silników konwencjonalnych (silniki benzynowe) idealnie wpisuje się w potrzeby każdej nowoczesnej floty, jak również trafiają w oczekiwania klientów indywidualnych.
Zaangażowanie marki w elektromobilność to nie tylko szeroka gama modelowa, ale również silne zaangażowanie marketingowe takie jak współpraca z Fundacją „Nasza Ziemia”,
z Białowieskim Parkiem Narodowym, współpraca z „Onet Rano” mająca na celu nie tylko reklamę marki, ale przede wszystkim udowodnienie, iż elektromobilność to nie pieśń przyszłości, elektromobilność to teraźniejszość.