Fleet Derby 2025

FAQ
Plebiscyt Fleet Derby - najczęściej zadawane pytania

Czym jest plebiscyt Fleet Derby?

Fleet Derby  to ogólnopolski plebiscyt internetowy, którego celem jest prezentacja i promocja najlepszych produktów i usług flotowych, technologii cyfrowych oraz samochodów niskoemisyjnych. W plebiscycie głosują fleet managerowie, właściciele firm, dyrektorzy i inni przedstawiciele branży flotowej i motoryzacyjnej. Więcej w zakładce: O plebiscycie.

Kto jest organizatorem plebiscytu?

Organizatorem plebiscytu jest firma Fleet Meetings Sp. z o.o., wydawca magazynu „Fleet. Mobilność w biznesie flotowym”, właściciel serwisu www.fleet.com.pl i organizator eventów i szkoleń flotowych, jak m.in.: Fleet Electric Day czy Fleet Management Training.

Kto może zgłosić swój udział w plebiscycie?

Do udziału w plebiscycie mogą zgłaszać się firmy z branży flotowej, motoryzacyjnej, e-mobility, finansowej, paliwowej, ubezpieczeniowej, CFM, nowych technologii i IT oraz inne podmioty posiadające ofertę dedykowaną flotom samochodowym.

Kto może głosować w plebiscycie?

Głosującymi w plebiscycie są: fleet managerowie, właściciele firm, dyrektorzy administracyjni, finansowi, ds. logistyki, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach, dostawcy rynkowi, przedstawiciele firm z sektora Car Fleet Management oraz przedstawiciele administracji państwowej i samorządowej.

Jak zgłosić udział w plebiscycie?

Zgłoszenia do plebiscytu można dokonać do 31 marca 2025r. poprzez kontakt z działem handlowym organizatora za pośrednictwem strony www.fleetderby.pl lub mailowo na adres derby@fleet.com.pl

Czy można zgłosić więcej niż jeden produkt/usługę?

Tak, firma może zgłosić do czterech różnych produktów/usług, ale jeden konkretny produkt/usługa może być zgłoszony/a tylko w jednej kategorii.

Czy w plebiscycie mogą brać udział firmy spoza Polski?

Plebiscyt organizowany jest na terenie Polski, więc uczestnikami mogą być firmy prowadzące działalność na terenie Polski.

Czy jeden produkt lub usługa mogą być zgłoszone do więcej niż jednej kategorii?

Jeden, konkretny produkt/usługa flotowa, technologia cyfrowa, samochód niskoemisyjny itp. mogą być zgłoszone tylko w jednej kategorii spośród dostępnych na stronie www.fleetderby.pl.

Czy firma może zgłosić więcej niż jeden produkt lub usługę do tej samej kategorii?

Tak, firma może zgłosić do tej samej kategorii plebiscytu jeden lub więcej swoich produktów/ usług flotowych, pod warunkiem, że są to różniące się od siebie, unikalne produkty/usługi flotowe (np. dwa różne modele samochodów elektrycznych tej samej marki w kategorii „Samochód elektryczny”).

 

Moja firma dopiero startuje, a nasze produkty są nowe na rynku. Czy możemy zgłosić się do plebiscytu?

Tak, oczywiście! Fleet Derby to doskonała okazja dla nowych firm/ start up’ów do zaprezentowania swojej oferty i działalności przed kluczowymi graczami branży flotowej. Udział w plebiscycie stanowi świetną szansę na zbudowanie swojej marki, zdobycie rozpoznawalności i nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Czy firma, która brała udział w poprzednich edycjach, może zgłosić się ponownie?

Tak. Udział w Fleet Derby to nie tylko walka o laur zwycięstwa w wybranej kategorii, ale także znakomita forma promocji nowości. Ponowne zgłoszenie daje możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań i usług, a także zwiększa szanse na uzyskanie prestiżowego wyróżnienia, które może umocnić pozycję firmy na rynku.

Czy zgłoszenie produktów i usług w plebiscycie jest płatne?

Tak, zgłoszenie produktów/usług w plebiscycie jest odpłatne. Koszty zależą od liczby zgłoszonych produktów i usług oraz są ustalane bezpośrednio z przedstawicielem działu handlowego organizatora.

Jak długo trwa głosowanie?

Głosowanie internetowe w plebiscycie będzie trwało pół roku - od 6 stycznia do 6 czerwca 2025 roku.

Jakie są zasady głosowania?

Głosujący może oddać tylko jeden głos na wybrany produkt/ usługę w poszczególnych kategoriach. Głos musi być potwierdzony przez kliknięcie w link potwierdzający, przesłany na firmowy adres e-mail głosującego.

Ile głosów mogę oddać na jeden produkt/ usługę flotową w danej kategorii?

Głosujący może oddać tylko jeden głos na wybrany przez siebie produkt/usługę w poszczególnych kategoriach plebiscytu.

Co się stanie, jeśli oddam kilka głosów na ten sam produkt lub usługę?

Jeśli głosujący zagłosuje kilka razy na ten sam produkt/ usługę, to pod uwagę będzie brany tylko jeden potwierdzony głos.

Jakie dane są wymagane do oddania głosu?

Głosujący musi wypełnić formularz głosowania on-line przy wybranym produkcie/ usłudze, uzupełniając obowiązkowe pola, takie jak imię, nazwisko oraz firmowy adres e-mail. Głos musi być potwierdzony poprzez kliknięcie w link potwierdzający, przesłany na podany adres e-mail.

Czy mogę zmienić oddany głos?

Nie, po potwierdzeniu głosu poprzez kliknięcie w link weryfikacyjny, zmiana głosu nie jest możliwa.

Czy głosowanie w plebiscycie Fleet Derby jest płatne?

Nie, głosowanie w plebiscycie jest bezpłatne.

Jak są chronione dane osobowe uczestników i głosujących?

Organizator zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z RODO. Dane są przetwarzane i zabezpieczane przed nieuprawnionym dostępem zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Co zrobić w przypadku problemów z oddaniem głosu lub zgłoszeniem produktu?

W przypadku problemów należy skontaktować się z organizatorem plebiscytu poprzez e-mail: derby@fleet.com.pl lub kontakt@fleet.com.pl albo telefonicznie pod numerem 71/ 339 79 22.

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu?

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone 17 czerwca 2025 roku podczas uroczystej gali wręczenia statuetek w Warszawie, a następnie zostaną one opublikowane na stronie www.fleetderby.pl  oraz w serwisie www.fleet.com.pl.