Tego samochodu nikomu przedstawiać nie trzeba. To SUV najpopularniejszego segmentu i bestseller marki zarówno w Polsce, jak i w Europie od wielu lat. W ubiegłym roku Tucson przeszedł lifting. Oprócz nowych detali nadwozia, samochód otrzymał niemal całkowicie nowe wnętrze. Jest jakościowe, ergonomiczne i przestronne. Auto wygląda świetnie, nowocześnie i zwraca na siebie uwagę. Zmiany najwyraźniej spodobały się klientom, ponieważ w 2024 polskie salony opuściło aż 13 129 tych aut. To o 23% więcej niż w roku ubiegłym.
Skokowo, bo aż o 80%, wrosło zainteresowanie hybrydowa odmianą Tucsona a coraz więcej klientów pyta o wersję PHEV. Co ciekawe to dokładnie ten sam napęd, który znaleźć można w większym Santa Fe: Silnik spalinowy 1.6 T-GDI oraz silnik elektrynczy. Tak samo jak w Santa Fe cały układ ma 2535 KM. Podobnie jak inne hybrydy PHEV producenta auto posiada tryb całkowicie elektryczny, który można aktywować jednym naciśnięciem przycisku. Po opróżnieniu akumulatora o pojemności 13,8 kWh pojazd płynnie przechodzi na napęd benzynowy, co zapewnia niezawodność dotarcia do celu i umożliwia łatwe doładowanie akumulatora na miejscu. Spalanie benzyny na prądzie? 0 litrów na sto kilometrów. W trybie hybrydowym? 1.3 litra na setkę.